Gracias x sus votos

Hola a todos.
Quiero agradecer a todas las personas que me apoyaron y votaron por mi wallpaper de Tokio Hotel. Desafortunadamente no gané, quedé en cuarto lugar.
Lo que me da gusto es que las 47 personas que me apoyaron les hayan gustado o simplemente los que me aprecian lo hicieron con gusto.
Esperemos que hayan mas concursos y que me sigan apoyando :D
Gracias a todos por participar, lo aprecio bastante.

Hello everyone.
I want to thank everyone who supported me and voted for my wallpaper Tokio Hotel. Unfortunately I did not win, I was in fourth place.
What makes me happy is that the 47 people who supported me you enjoyed or just appreciate what I did with pleasure.
Hopefully they have more competitions and continue to support me :D
Thanks to everyone who participated, I appreciate it a lot.

Comentarios